Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×

:iconauroraaliuna: More from AuroraAliUna




Details

Submitted on
May 1, 2006
Image Size
190 KB
Resolution
1000×669
Thumb

Stats

Views
311
Favourites
4 (who?)
Comments
15
Downloads
116
×
Equine Art Exchange - April by AuroraAliUna Equine Art Exchange - April by AuroraAliUna
Okay, a few days late actually, but it's been a while since I've done a full pic, and I've not really drawn cars before.

I got for the LJ Equine Art Exchange for April, and I know how much she loves her silver Insight. So I got this silly picture in my head of her at a stop light, with some jerk off guys in the car next to her, and her just amused as she knows she's gonna smoke them when the light turns green.

Anyways, couldn't find pictures of hers specifically, so I went off a few google images, and my own head, for both cars. I'll edit in the reference links tomorrow, if my mind hasn't exploded from school finals work. EDIT: and omg, the scanning RUINED her hair *cries*


Hoping you like it, hon!

FireBringer is Copyright © ~Firebringer
Insight is Copyright © Honda
Mustang is Copyright © Ford
Artwork and miscreant jerk studs are Copyright © *AuroraAliUna ...eh, maybe just the artwork ^^;
Add a Comment:
 
:iconjustaminute:
Justaminute Featured By Owner May 7, 2006
Fantastic job!!! :hug:
Reply
:iconwolf-skulls:
Wolf-Skulls Featured By Owner May 3, 2006
Great pic Is it your first time drawing cars cause its realy good beter then ive seen with other peoples.
Reply
:iconauroraaliuna:
AuroraAliUna Featured By Owner May 4, 2006
Thank you! And yes, my first time that I can recall, save maybe random scribble cars a decade ago, though I don't think I ever really tried them as a kid either, never much of a big thing to me.
Reply
:iconwolf-skulls:
Wolf-Skulls Featured By Owner May 4, 2006
Yah well Ive groun into drawing cars and anthro. my car drawings have goten beter since 2 years ago. Along with my anthros to
Reply
:iconwylde:
wylde Featured By Owner May 2, 2006
Rora!!
Well, one, I have to say how nice it is to see something from your hand ^^
Secondly, fantastic job on this hun! The guys look nice and sleezy, the cars look shiney and fast, and she looks like she's gonna leave them in her contrails. X3 Beautiful pic hun. It took me a second, to realise what was on the hoods, but that was only because this computer screen is sooooo damn dark, that I thought they both had pet X-boxes on them, or something *laughs and kicks the shit out of the monitor* X3 Very awesome pic hun. :hug:
Reply
:iconauroraaliuna:
AuroraAliUna Featured By Owner May 4, 2006
Omg, what a comment :faint:

And no worries, the reflections (while ok) aren't the greatest, so it's no surprise a funkeh monitor would make them wonkier. ^^
Reply
:iconwylde:
wylde Featured By Owner May 5, 2006
*giggles* Hey, good work, deserves good comments. And I figure, since I can't upload, I might as well put in some good crits or something at least ^^;

As for the image itself, hun, I'm pretty damn sure, that that is an AWESOME pic. so :P the only reason I had issuses with seeing it, is because my monitor is burning out, and makes everything so dark, I can barely see any detail. This however, could do nothing to take away from the fact that you put alot of time, and amazing effort into this piece.
Reply
:iconashran:
Ashran Featured By Owner May 2, 2006
This is a great picture... For some reason, it jus makes me smile! I love the concept :)
Reply
:iconauroraaliuna:
AuroraAliUna Featured By Owner May 4, 2006
Hey, smiles are good! Glad you like. :heart:
Reply
:iconfoxwing-gryphon:
foxwing-gryphon Featured By Owner May 1, 2006
The cars look great. I love the way you did the reflection on their hoods.
Reply
Add a Comment: